Under construction (Ej färdigt)

Brf Skildra | andrahandsuthyrning ansökan

Brf Skildra, Ansökan om andrahandsuthyrning

Ansökan om andrahandsuthyrning ska vara tillhanda styrelsen 1 månad innan startdatum för uthyrningstiden.​
Alla ​fält nedan är obligatoriska och ska vara​ korrekt ifyllda innan beslut kan tas av styrelsen. Vid behov av korrigering eller behov av ytterligare uppgifter för att komplettera ansökningen kontaktar styrelsen den sökande. Vid funderingar kring hur man ska fylla i blanketten går det alltid att höra av sig till brf.skildra@outlook.com​.
Andrahandsuthyrning får ej påbörjas innan beslut har tagits av styrelsen och enbart genomföras med Brf Skildras godkännande. Det är denna blankett som gäller vid ansökningar om andrahandsuthyrning i Brf Skildra. Alla andra typer av dokument ​godkänns ej.

Kontraktsinnehavare:

Önskad tidsperiod för uthyrning fr.o.m - t.o.m

Adress där ni vistas under andrahandsuthyrningen och uppgift om kontaktperson.


Uppgifter om personen som önskar hyra i andra hand

Kontraktsinnehavaren är efter underskrift medveten om att denne fortfarande är ansvarig förlägenheten och att avgiften till föreningen betalas i tid. Vidare så tar Brf Skildra ut en avgift på 10% för andrahandsuthyrningen som baseras på ett årligt prisbasbelopp. Denna kostnadläggs på den ordinarie hyran under den godkända uthyrningstiden. För mer frågor kring detta, kontakta styrelsen på brf.skildra@outlook.com​.